Noticies de Consum

ELS MEUS DRETS COM A CONSUMIDOR

Moltes són les consultes rebudes a l'OMIC de Borriana sobre què s'ha de fer en el supòsit que un venedor haja visitat el nostre domicili dient-nos que venia en representació d'una determinada empresa amb la qual tenim contractats uns serveis com la llum o el gas i posteriorment ens hem adonat que hem estat enganyats i hem signat un contracte amb una altra empresa diferent.

RECLAMACIÓ EXTRAJUDICIAL DE LES CLÀUSULES SÒL

Després de la Sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea, de 21 de desembre de 2016, sobre les clàusules sòl, i a fi d'evitar nombroses demandes judicials, el RDL 1/2017, de 20 de gener, estableix una via senzilla, ordenada i gratuïta per a la persona consumidora.

Taller gratuït "Reclama els teus drets en consum: mediació i arbitratge"

El proper 10 de novembre, a les 18h, a la Cambra Agrària de Borriana, tindrem un taller gratuït de la associació ADICAE, especialitzada en la protecció, formació i informació dels drets dels consumidors.

Que són els fulls de reclamacions i com funcionen?

Si vosté és una persona consumidora o usuària que considera que una empresa o professional ha vulnerat els seus drets, pot presentar una reclamació per mig dels models oficials que possa a la seua disposició la Generalitat Valenciana.

L'Ajuntament de Borriana programa dues xarrades informatives sobre drets dels consumidors

L'Ajuntament de Borriana ha programat dues xarrades informatives que abordaran qüestions relacionades amb els drets dels consumidors sobre aspectes bancaris i de factures elèctriques.