presenpopup18b opt

Els i les responsables de la Federació de Comerç presenten al costat del regidor de Turisme la programació d'una cita que durant el cap de setmana vinent reunirà a una 30 de comerços locals en l'Antic Càmping de l'Arenal

 A un parell de dies de la inauguració oficial del III Mediterrània Pop Up Market de Borriana, tot comença a estar llest en l'antic càmping de l'Arenal on per tercer any consecutiu al voltant de trenta comerços de la ciutat oferiran els seus productes i serveis “en un esdeveniment que confirma la bona resposta que els i les clients tenen quan se'ls acosten els productes i quan es dissenya una programació complementària tan variada i atractiva com la que tindrà lloc  aquest cap de setmana”, tal com explicaven els i les representants de la Federació de Comerç.

Ha sigut el seu president, Carlos Capella, qui al costat del regidor de Turisme, Santi Zorío, han donat a conèixer alguna de les novetats d'aquesta tercera edició, “en la qual comptarem amb fins a dues actuacions musicals tant en la nit del divendres amb el flamenc pop de Patxi Ojana i el dissabte amb Duo Twins”. Però són solament les actuacions musicals, ja que des que el divendres a les 19:00 hores tinga lloc la inauguració, fins que el diumenge a les 22:00 es realitze l'acte de clausura, seran desenes els tallers, activitats especials o mostres de productes els que es duguen a terme en la III edició de la Mediterrània Pop Up Market.

Per a començar i com també destacaven les dues representants de la Federació, Raquel Ninot i Mariola Borja, “s'ha renovat i ampliat tant la decoració com la il·luminació de tot el recinte, s'ha habilitat una nova zona de descans i un photocall, i fins a a nivell gràfic s'ha encarregat el disseny a la també comerciant de Borriana Sonia Hernández, per la qual cosa tota la preparació i infraestructura prèvia serà ja un atractiu per a l'assistència a l'esdeveniment”. Dins de la programació específica, també han destacat que “tindrem activitats per a xiquets i xiquetes com el taller de bombolles de sabó o el de manualitats; els homes tindran el seu espai amb el curs d'higiene facial, i a més tant el dissabte com el diumenge a les 12:00 tindran lloc les Jornades d'anàlisis, diagnòstic i tractament de la pell, a les quals cal sumar la demostració de maquillatge, el taller de Fondant en directe, el de Oxigenoteràpia o la Desfilada de Moda del dissabte a les 20:00 hores”. Tota l'activitat es tancarà el diumenge a partir de les 21:00 hores amb el sorteig de regals que els diferents establiments participants en el Mediterrània Pop Up Maket han donat.

Precisament els i les membres de l Federació han volgut agrair la col·laboració “tant de l'Ajuntament de Borriana i la regidoria de Comerç com de la Diputació, així com d'empreses com a Envasos Fenollosa pel material per a les zones de descans, Taula per la cistella especial que cada any dóna per al sorteig, així com a tots i cadascun dels establiments i comerços de Borriana que per tercer any consecutiu han confiat en l'organització del Mediterrània Pop Up Market per a seguir fent créixer el teixit comercial local i demostrar que a Borriana tenim tots els productes que la ciutadania necessita en el seu dia a dia”. En definitiva i com han resumit els i les participants en la presentació “creiem que ja el passat any el Mediterrània Pop Up Market es va consolidar com la gran cita comercial a Borriana, especialment en els mesos d'estiu, així que convidem tant als veïns i veïnes de Borriana com als dels municipis i ciutats veïnes a visitar-nos durant el cap de setmana i descobrir les opcions infinites del comerç local de la ciutat”.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La III edición del Mediterrània Pop Up Market lo confirma como el gran escaparate del comercio local de Borriana

 

Los y las responsables de la Federació de Comerç presentan junto al concejal de Turismo la programación de una cita que durante el próximo fin de semana reunirá a una 30 de comercios locales en el Antiguo Camping del Arenal

 

A un par de días de la inauguración oficial del III Mediterrània Pop Up Market de Borriana, todo empieza a estar listo en el antiguo camping del Arenal dónde por tercer año consecutivo alrededor de treinta comercios de la ciudad ofrecerán sus productos y servicios “en un evento que confirma la buena respuesta que los y las clientes tienen cuando se les acercan los productos y cuando se diseña una programación complementaria tan variada y atractiva como la que este fin de semana tendrá lugar”, tal y como explicaban los y las representantes de la Federació de Comerç.

Ha sido su presidente, Carlos Capella, quien junto al concejal de Turismo, Santi Zorío, han dado a conocer alguna de las novedades de esta tercera edición, “en la que contaremos con hasta dos actuaciones musicales tanto en la noche del viernes con el flamenco pop de Patxi Ojana y el sábado con Dúo Twins”. Pero son solo las actuaciones musicales, ya que desde que el viernes a las 19:00 horas tenga lugar la inauguración, hasta que el domingo a las 22:00 se realice el acto de clausura, serán decenas los talleres, actividades especiales o muestras de productos los que se lleven a cabo en la III edición de la Mediterrània Pop Up Market.

Para comenzar y como también destacaban las dos representantes de la Federación, Raquel Ninot y Mariola Borja, “se ha renovado y ampliado tanto la decoración como la iluminación de todo el recinto, se ha habilitado una nueva zona de descanso y un photocall, y hasta a nivel gráfico se ha encargado el diseño a la también comerciante de Borriana Sonia Hernández, por lo que toda la preparación e infraestructura previa será ya un atractivo para la asistencia al evento”.

Dentro de la programación específica, también han destacado que “tendremos actividades para niños y niñas como el taller de pompas de jabón o el de manualidades; los hombres tendrán su espacio con el curso de higiene facial, y además tanto el sábado como el domingo a las 12:00 tendrán lugar las Jornadas de análisis, diagnóstico y tratamiento de la piel, a las que hay que sumar la demostración de maquillaje, el taller de Fondant en directo, el de Oxigenoterapia o el Desfile de Moda del sábado a las 20:00 horas”.

Toda la actividad se cerrará el domingo a partir de las 21:00 horas con el sorteo de regalos que los diferentes establecimientos participantes en el Mediterrània Pop Up Maket han donado. Precisamente los y las miembros de l Federación han querido agradecer la colaboración “tanto del Ayuntamiento de Borriana como de la Diputación, así como de empresas como Envases Fenollosa por el material para las zonas de descanso, Taula por la cesta especial que cada año dona para el sorteo, así como a todos y cada uno de los establecimientos y comercios de Borriana que por tercer año consecutivo han confiado en la organización del Mediterrània Pop Up Market para seguir haciendo crecer el tejido comercial local y demostrar que en Borriana tenemos todos los productos que la ciudadanía necesita en su día a día”.

En definitiva y como han resumido los y las participantes en la presentación “creemos que ya el pasado año el Mediterrània Pop Up Market se consolidó como la gran cita comercial en Borriana, especialmente en los meses de verano, así que invitamos tanto a los vecinos y vecinas de Borriana como a los de los municipios y ciudades vecinas a visitarnos durante el fin de semana y descubrir las opciones infinitas del comercio local de la ciudad”.